مقالات

اخبار، شایعات و ویژگی های ویندوز 11

ویندوز 11

اخبار، شایعات و ویژگی های ویندوز 11 و جزئیات مربوط به به روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز همه در اینجا است.

ویندوز 11 پس از رونمایی در رویداد بزرگ مایکروسافت در 24 ژوئن، سرانجام رسمی است، با ظاهری جدید و موارد بسیار بیشتر.

با نمایش زبان طراحی Fluent و موارد دیگر، می توان نسخه جدید را در کانال های Insider نیز امتحان کرد، نسخه رسمی ویندوز 11 آماده بارگیری و استفاده در دستگاه هایی است که حداقل شرایط را دارند.

همچنین یک طراحی مجدد عظیم در فروشگاه مایکروسافت وجود دارد که اجازه می دهد از برنامه های اندروید از فروشگاه برنامه آمازون استفاده شود، بنابراین در صورت تمایل می توانید TikTok و سایر برنامه ها را بارگیری کنید.

با ساخت Insider به روز شده و آنچه مایکروسافت در مورد سایر فروشندگان و کاربران تأیید می کند، هنوز کشفیات زیادی در دست است، اما ما اطمینان می دهیم که این صفحه را با همه مواردی که تاکنون تأیید شده است، به روز کنیم.

از زمان ساخت Insider، سه به روزرسانی دیگر برای کانال dev وجود دارد، جایی که نوار جستجو را به منوی شروع بازمی گرداند، اصلاحات بیشتری را در مورد طراحی جدید در منوها، همراه با پشتیبانی بهتر از چند مانیتور برای نوار وظیفه داریم.

هنوز هم در مورد سیستم مورد نیاز ویندوز 11 برای رایانه شما سردرگمی وجود دارد که علت اصلی آن مولفه ای به نام TPM است، اما به نظر می رسد مایکروسافت در حال بررسی این موضوع است.

در حالی که منتظر تأیید بیشتر شرکت هستیم، در اینجا همه آنچه درباره تاریخ انتشار، ویژگی های جدید و موارد دیگر برای ویندوز 11 می دانیم وجود دارد.

بریم سر اصل مطلب

نسخه رسمی ویندوز 11 چه موقع بیرون می آید؟ احتمالاً اواخر اکتبر
قیمت ویندوز 11 مایکروسافت چند است؟ رایگان

تاریخ انتشار ویندوز 11

به نظر می رسد مایکروسافت در حال انتشار نسخه ویندوز 11 در ماه اکتبر است. عکسهای صفحه بی شماری تاریخ 20 اکتبر را در کنار پیام هایی نشان می دهد که چه تعداد از آنها مشتاقانه منتظر “تبدیل آن به 11 در ماه اکتبر هستند!”

اینتل همچنین اخیراً با اشاره به بروزرسانی ویندوز 11 “اکتبر 2021″، که باز هم اکتبر را به عنوان محتمل ترین تاریخ برای راه اندازی معرفی کرده است.

با این حال، این ممکن است تاریخی باشد که لپ تاپ ها و رایانه های شخصی جدید با نصب ویندوز 11 از قبل نصب می شوند. برای افرادی که از ویندوز 10 استفاده می کنند و می خواهند آنها را ارتقا دهند، ممکن است مجبور باشید تا سال 2022 صبر کنید.

ویندوز 11 بعداً در سال 2021 منتشر می شود و طی چند ماه تحویل می شود. عرضه نسخه جدید دستگاه های ویندوز 10 که از امروز استفاده می شوند، از سال 2022 تا نیمه اول همان سال آغاز می شود. 25 ژوئن 2021

همانطور که در توییت ها می توان دید، به نظر می رسد روند عرضه ویندوز 11 سال آینده آغاز شود.

همچنین قرار است سالانه سیستم عامل جدید، مشابه تلاش های اپل با macOS، به روز شود.

در حالی که مایکروسافت ابزاری را منتشر کرد که به شما اجازه می داد ببینید آیا رایانه رومیزی یا لپ تاپ شما می تواند ویندوز 11 را اجرا کند یا خیر، این اشکال بودن آن تأیید شد و نتایج غلطی را برای ماشین هایی که در اجرای به روزرسانی مشکلی ندارند ارائه داد.

با این حال، ابزار دیگری منتشر شده است که جزئیات واضح تری در مورد واجد شرایط بودن برای رایانه به شما ارائه می دهد.

نحوه دانلود ویندوز 11

مایکروسافت نسخه Insider را با نام 22000.65 (KB5004745) برای Windows Insiders در سایت توسعه دهنده یا بتا به روز کرده است، ما یک راهنمای مفید در مورد نحوه بارگیری ویندوز 11 داریم.

ساخت اکنون به طور گسترده در کانال بتا در دسترس است و اصلاحات بیشتری را از جمله فروشگاه مایکروسافت در سراسر صفحه به نمایش می گذارد.

قبل از هر کاری، بهترین تماس این است که مطمئن شوید رایانه شخصی شما برای برنامه Insider Program مایکروسافت ثبت نام کرده است، به شرط آنکه شرایط را برآورده کند.

اما توجه داشته باشید، ما توصیه می کنیم که آن را فقط در رایانه شخصی اجرا کنید که دستگاه اصلی شما نیست، زیرا در حال حاضر مشکلات بسیار زیادی وجود دارد.

در این بین، فروشندگانی مانند Lenovo برخی از راهنمایی ها را برای کاربران دیگری که از دستگاه های دارای ویندوز 7 به بالا استفاده می کنند، منتشر کرده اند که ممکن است این یک نسخه رایگان باشد.

در صورت بروز مشکل در ویندوز 11 مایکروسافت، حتی گزینه ای برای تنزل رتبه به ویندوز 10 وجود دارد. این مورد در نسخه فعلی Insider موجود است، اما شما فقط 10 روز پس از به روزرسانی دستگاه خود می توانید این کار را انجام دهید، در غیر این صورت نصب تمیز باید انجام شود برای رفتن به ویندوز 10.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *