مقالات

بهترین دسکتاپ های 2021

بهترین دسکتاپ های 2021

بهترین دسکتاپ های 2021

تلفن های هوشمند در همه جا حضور دارند و به طرز حیرت انگیزی توانایی دارند. طراحی های لپ تاپ شگفت آور و ابتکاری دائماً در حال پیشرفت هستند. پس کجا این دسکتاپ های قابل احترام ارجحیت دارند؟ مطمئناً تعداد زیادی از آنها را برای فروش پیدا خواهید کرد و نوآوری هرگز در بازار دسکتاپ متوقف نمی شود. اما اکنون افراد بیشتری از هر زمان دیگری دسکتاپ ها را در نظر می گیرند و به جای خرید بعدی کامپیوتر خود، مستقیماً به راهرو لپ تاپ می روند.

این همیشه حرکت درستی نیست. شایعات مربوط به نابودی دسک تاپ ها، حداقل یک سالی هست که باب شده است. دسکتاپ ها با انقراض روبرو نیستند و آنها به جز ایستادن دست به هر کاری می زنند. مصرف کنندگان و مشاغل هنوز باید به فکر خرید یکی باشند، زیرا مزایای قدیمی آنها هنوز هم صادق است: چهل سال پس از آنکه انقلاب محاسبات شخصی و عصر اینترنت را برافروختند، هنوز هم مقرون به صرفه ترین، قابل تنظیم و آسان بودن هستند. کامپیوترهایی را که می توانید خودشان را به روز کنید.

با وجود این مزایا، دسکتاپ لزوماً از لپ تاپ یا تبلت برای همه بهتر نیست، به خصوص اگر زندگی اصلی شما در محاسبات شامل کارهای اساسی تایپ و موج سواری باشد که روی کاناپه اتاق نشیمن انجام می شود:))!. برای بسیاری دیگر – به ویژه مشاغل کوچک، خانواده ها، متخصصان خلاق، گیمرها و طراحان تکنولوژی – دسک تاپ ها اغلب بهترین انتخاب و بهترین ارزش هستند.

در حالی که دسکتاپ به همان اندازه فاکتورهای متمایز لپ تاپ ها وجود ندارد، اما قدرت محاسباتی و فضای مناسب برای بروزرسانی در آنها بسیار زیاد است. بیایید در این راهنمای خرید بهترین دسکتاپ های 2021 به بررسی این موارد و مجموعه ای از عوامل مهم دیگر بپردازیم.

حرکت اول: بودجه خود را برای خرید بهترین دسکتاپ های 2021 حساب کنید

یکی از جذاب ترین پارامترهای بهترین دسکتاپ های 2021، ارزش ارائه شده آن است. پول شما صرفاً با دسکتاپ و اجزای سازنده آنها بیشتر می شود. به جای خرید یک لپ تاپ 700 دلاری با پردازنده Intel Core i5، می توانید یک دسکتاپ 700 دلاری با پردازنده مرکزی Core i7 قدرتمندتر در آن داشته باشید و حتی ممکن است یک کارت گرافیک اختصاصی عالی تر داشته باشید.

شما می توانید مینی کامپیوترهای شخصی کاملی برای کارهای بسیار سبک و کارهای مربوط به علامت گذاری صفحه نمایش با قیمت کمتر از 300 دلار و تاورهای کوچک کاملاً قابل سرویس با قیمت 300 تا 600 دلار پیدا کنید. دسکتاپ های گیمینگ با کارت گرافیک اختصاصی از حدود 500 دلار شروع می شوند. همچنین می توانید دسکتاپ همه در یک صفحه (All in One) را با نمایشگر و تمام اجزای محاسباتی که در یک دستگاه واحد تعبیه شده اند، از حدود 400 دلار شروع کنید.

نکته ای که در رایانه های رومیزی وجود دارد این است که انتخاب یک ارزان قیمت، خطرات مشابهی را که با یک لپ تاپ با قیمت مشابه مواجه هستید، به همراه ندارد. یک نسخه ویژه سیاه جمعه 250 دلاری یا یک دسکتاپ مرمت شده با تخفیف شدید می تواند برای محاسبات اساسی بسیار خوب عمل کند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد اصطلاک مواد ارزان قیمت ندارید که ممکن است با لپ تاپی با قیمت مشابه داشته باشید. این لپ تاپ ارزان قیمت مشمول عواملی در رفت و آمد روزانه و افتادن گاه به گاه از یک میز قهوه می شود. در مقابل، دسکتاپ باید ثابت بماند و فقط کار کند.

در انتهای بازار دسکتاپ ها ،رایانه های شخصی All In One که چندین هزار دلار هزینه دارند، ساخته شده اند. یک تاور بازی 3000 دلاری امروز نه تنها قدرت محاسباتی فوق العاده ای را ارائه می دهد، بلکه باید فضای زیادی برای توسعه و پتانسیل قابلیت ارتقا داشته باشد که عمر مفید آن بسیار بیشتر از هر لپ تاپ خواهد بود. و این قبل از آن است که شما حتی به دنیای وحشی رایانه های شخصی سفارشی بپردازید: کارهای رنگی درجه اتومبیل، خنک کننده مایع، و روشنایی و سیم کشی های رویایی.

دسک تاپ های تجاری قابل کنترل و آگاهی از امنیت – که اکثر آنها امروزه توسط شرکت های Dell ،HP و Lenovo ساخته شده اند – قیمت پویایی خود را دارند و هزینه بیشتری دارند و سایر موارد برابر هستند.

این به دلیل گارانتی یا برنامه های پشتیبانی آنها و همچنین اضافه شدن احتمالی سیلیکون مخصوص شرکت است که روی مدیریت یا امنیت متمرکز است. بعضی اوقات، بخشی از حق بیمه دسک تاپ های تجاری نشان دهنده تضمین سازنده رایانه های شخصی است که اجزای جایگزین و نسخه های جدیدی را برای این سری از ماشین آلات برای یک دوره آینده ثابت ذخیره خواهد کرد. این به متخصصان فناوری اطلاعات امکان می دهد تا روی توانایی ادامه سرویس دهی به ناوگان یک ماشین تجاری معین در این بازه زمانی حساب کنند.

در انتهای بازار بهترین دسکتاپ های 2021، ALL IN ONE ها که چندین هزار دلار هزینه دارند، ساخته شده اند. یک تاور گیمینگ 3000 دلاری امروز نه تنها قدرت محاسباتی فوق العاده ای را ارائه می دهد، بلکه باید فضای زیادی برای توسعه و پتانسیل قابلیت ارتقا داشته باشد که عمر مفید آن بسیار بیشتر از هر لپ تاپ خواهد بود. و این قبل از آن است که شما حتی به دنیای وحشی رایانه های شخصی سفارشی بپردازید: کارهای رنگی درجه اتومبیل، خنک کننده مایع، و روشنایی و سیم کشی های خیالی.

دسک تاپ های تجاری قابل کنترل و امنیتی – که اکثر آنها امروزه توسط شرکت های Dell ، HP و Lenovo ساخته شده اند – قیمت متغیر خود را دارند و هزینه بالاتری دارند و سایر موارد برابر هستند. این به دلیل ضمانت حق بیمه یا برنامه های پشتیبانی آنها و همچنین اضافه شدن احتمالی سیلیکون مخصوص شرکت است که بر مدیریت یا امنیت متمرکز است.

بعضی اوقات، بخشی از حق بیمه دسک تاپ های تجاری نشان دهنده تضمین سازنده رایانه های شخصی است که اجزای جایگزین و نسخه های جدیدی را برای این سری از ماشین آلات برای یک دوره آینده ثابت ذخیره خواهد کرد. این اجازه می دهد تا متخصصان فناوری اطلاعات روی توانایی ادامه سرویس دهی به ناوگان یک ماشین تجاری معین در این بازه زمانی حساب کنند.

بر روی یک سیستم عامل مستقر شوید

بحث مک درمقابل رایانه یکی از مباحث مطرح در فن آوری مدرن است و ما قصد نداریم طرفی را انتخاب کنیم یا سعی کنیم آن جنگ خاص را در اینجا حل و فصل کنیم. اما اگر به دلیل سالها عادت (یا وسایل جانبی و نرم افزاری که متعلق به شماست) برای تعویض دستتان باز هست، در اینجا یک نگاه سریع به انتخاب های شما خواهیم داشت.

ویندوز 10 آخرین تکرار سیستم عامل مایکروسافت است. رایانه های رومیزی که از آن استفاده می کنند و نسخه های قبلی سیستم عامل، چیزی است که بیشتر مردم به طور معمول به آن اعتماد می کنند، بنابراین از بهترین سازگاری و گسترده ترین انتخاب نرم افزار اطمینان حاصل خواهید کرد. دسک تاپ هایی که از ویندوز 10 استفاده می کنند نیز زیر 500 دلار به راحتی در دسترس هستند که باعث جذابیت آنها برای کاربران عادی، خانواده هایی که به دنبال کامپیوتر دوم هستند.

اگر در حال حاضر در یک خانواده اپل محور باشید، Mac ها یک گزینه عالی هستند، زیرا سازگاری یکپارچه ای با iPads و iPhone دارند، از جمله توانایی ارسال و دریافت پیام در هر دستگاه متصل به حساب iCloud شما. هزینه ورود بیشتر از گرانترین رایانه های شخصی خواهد بود.

سیستم عامل Chrome Google جایگزین مناسبی برای ویندوز و macOS است، اما دسک تاپ هایی که آن را اجرا می کنند (Chromeboxes نامیده می شوند) کمیاب هستند و برای استفاده های زیبا مانند تأمین انرژی نمایشگر منوی رستوران مناسب هستند. گزینه چهارم این است که یک دسک تاپ بدون سیستم عامل بخرید و یک منبع آزاد را انتخاب کنید، مانند لینوکس اوبونتو. ما توصیه نمی کنیم که این مسیر را طی کنید مگر اینکه از نظر فنی باهوش باشید، مایل به آزمایش باشید و مشکلی برای حل مشکلات سازگاری نرم افزار و سایر موارد عجیب و غریب ندارید.

به کدامیک از بهترین دسکتاپ های 2021 نیاز دارید؟

رایانه های شخصی و رایانه های شخصی ویندوز در هر سه فاکتور اصلی دسک تاپ موجود است: مینی رایانه های شخصی که می توانند در یک قفسه کتاب، همه چیز زیبا با نمایشگرهای داخلی (و معمولاً با وضوح بالا) و برج های دسکتاپ سنتی قرار بگیرند. حجیم اما فضایی را برای گسترش کم و بیش آسان فراهم می کند. این سه شکل هر کدام نقاط قوت و ضعفی دارند و هیچ یک از آنها بهترین انتخاب آشکار برای همه نیست. شما باید بر اساس آنچه قصد دارید با دسک تاپ خود انجام دهید و محل قرارگیری آن را انتخاب کنید.

برای مکان های واقعاً تنگ یا بارهای کم و همچنین افرادی که استفاده مناسب از فضا را دوست دارند، مینی کامپیوتر می تواند بهترین انتخاب باشد. اندازه های آنها از چوب های کوچک خیلی بزرگتر از درایو USB تا برج های کوچک شکل (SFF) که ممکن است تقریباً یک فوت بلند باشند اما دارای ابعاد جمع و جور هستند.

کوچکترین اندازه ها به دلیل ناپدید شدن در پشت مانیتور یا تلویزیون مجهز به HDMI به وجود می آیند و حاوی پردازنده، حافظه، حافظه ذخیره سازی و درگاه هایی برای اتصال صفحه کلیدها و موس ها هستند. آنها مقرون به صرفه و کم مصرف هستند و می توانند به عنوان مرورگر وب یا سیستم عامل های مشاهده چندرسانه ای کافی عمل کنند. اما بدانید که مدلهای بسیار کوچک مقیاس دیگر جایی برای افزودن اجزای داخلی اضافی ندارند و به روزرسانی قطعات از پیش نصب شده آنها معمولاً دشوار یا غیرممکن است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *