مقالات

بهترین کیس های کامپیوتر

بهترین کیس های کامپیوتر 2021

در اینجا بهترین کیس های کامپیوتر 2021 برای داشتن سیستمی ایده آل و جذاب به شما معرفی می شوند.

انتخاب بهترین کیس های کامپیوتر برای سیستم شما اغلب نادیده گرفته می شود، یا اینکه به آخرین اولویت شما تبدیل می شود. هنگام ساخت رایانه شخصی جدید، ممکن است یکی از بهترین CPU های گیمینگ و بهترین کارت گرافیک را برای نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. سپس می خواهید بهترین مادربرد را برای سیستم خود و شاید برخی از دستگاه های ذخیره سازی را انتخاب کنید. اما سازندگان غالباً از این قضیه چشم پوشی می کنند، و فقط به آن جعبه ای برای قرار دادن اجزای سازنده فکر می کنند.

اما حقیقت نمی تواند فراتر از این باشد. خرید بهترین کیس های کامپیوتر مهم است، زیرا مسلماً هویت رایانه شما را تشکیل می دهد، نه تنها ظاهر آن، بلکه آنچه در داخل آن متناسب است، سطح نویز در اتاق و پتانسیل خنک کننده دستگاه شما را نیز کنترل می کند. می توانید مانند یک Evolv Shift 2 عالی Phanteks ، به دنبال یک کیس کوچک برای ITX باشید تا رد پای سیستم را روی میز خود کم کنید، یا می توانید شاسی مانند Fractal Design’s Meshify 2 را برای استقرار یک ایستگاه کاری بزرگ و بد با امکانات گسترش بی پایان تهیه کنید.

در زیر لیستی از بهترین کیس های کامپیوتر از ده ها مدلی که تست کرده ایم، جمع آوری کرده ایم. تا زمانی که بررسی کنید آیا قطعات مورد نظر شما متناسب هستند و آیا ظاهر آن را دوست دارید، یکی از این کیس ها باید شما را برای سالهای آینده راضی نگه دارد.

اخبار اخیر کیس ها

اگر بهترین کیس های کامپیوتر برای شما پریمیوم و جمع و جور باشد، Louqe’s Raw S1 یک قاب Mini-ITX است که اگرچه در ظرفیت انبساط و خنک کننده محدود است، اما دارای ابعاد بسیار جمع و جور و خیره کننده ترین طراحی و متریال است. ” سالها دیده شده قیمت آن 330 دلار است و در زمان نوشتن مقاله، به طور گسترده ای در دسترس نیست. اما می توانید آن را مستقیم از سازنده خریداری کنید.

اگر به دنبال جریان اصلی تری هستید، ما اخیراً Fractal Design Meshify 2 Compact را بررسی کردیم، گزینه خوبی برای سیستم های ATX است. اگر شما می خواهید یک نمایش خاص و منحصر به فرد داشته باشید، ITX The Tower 100 Thermaltake وجود دارد.

اگرچه این موارد به طور کامل در لیست بهترین کیس های کامپیوتر در زیر وجود ندارد، اما اگر نوع آن را دوست داشته باشید و اجزای سازنده (یا قصد خرید) رایانه را متناسب با مشخصات آنها داشته باشید، ارزش بررسی را دارد.

نکات سریع خرید کیس PC

ابتدا بفهمید چه قطعاتی را می خواهید. قبل از اولویت بندی ظاهر، می خواهید بدانید که از چه مادربرد، کارت گرافیک و کولر استفاده می کنید، به علاوه چند درایو را می خواهید نصب کنید. این اندازه کیس هایی را که باید در نظر گرفته شود تعیین می کند.

خنک کننده مهم است، به خصوص در موارد کوچک. جریان هوا در انتخاب بهترین کیس های کامپیوتر مهم است، مخصوصاً وقتی صحبت از اجزای سطح بالا در فضاهای تنگ باشد. قبل از خرید، نظرات خنک کننده ما را برای نتایج تست خنک کننده بررسی کنید و به یاد داشته باشید که مواردی که دارای جلو و شیشه هستند، جریان هوا را محدود می کنند و ممکن است به فن های اضافی نیاز داشته باشند.

شاسی را انتخاب کنید که دوست دارید به آن نگاه کنید. مورد دلخواه شما احتمالاً زمان زیادی را در دید محیطی شما سپری خواهد کرد. فراموش نکنید که جریان هوا را بررسی کنید و اینکه قطعات شما متناسب است. اما پس از آن، چیزی پیدا کنید که از نظر بصری برای شما جذاب باشد. وقت بگذارید و کیسی را پیدا کنید که از نظر بصری برای شما جذاب باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *