مقالات

بهترین مانیتورهای گیمینگ سال 2023

بهترین مانیتور گیمینگ

بهترین مانیتور های گیمینگ 2023

امروزه بازار مانیتورهای گیمینگ به طور مداوم در حال رشد است، از این رو یافتن مانیتور مناسب برای رفع نیاز شما آسان تر شده است. نه تنها وجود برند ها بیشتر بلکه ویژگی هایی مثل اندازه‌ پنل، انواع پنل‌ها، وضوح‌ها، نسبت‌های تصویرو ... به شما کمک میکند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

انواع مانیتور گیمینگ

مانیتورها وسایلی هستند که برای هدف های متفاوتی تولید میشوند، یکی از اون هدف ها بازی و سرگرمی است که با پیشرفت تکنولوژی اکثر گیمیرها به دنبال مانیتور های حرفه ای تر و بهتر هستند. در قسمت زیر به بررسی مانیتور گیمینگ و نحوه چگونگی انتخاب بهترین مانیتور میپردازیم:

مانتیور گیمینگ ایسوس

همانطور که میدانید شرکت ایسوس از معروف ترین شرکت های تولید دستگاه هایی از جمله مانیتور، لپ تاپ و ... است که در این زمینه از لحاظ کیفیت حرفی برای گفتن دارد. ایسوس عمدتا بر روی مانیتورهای بازی تمرکز می کند، بنابراین اگر به دنبال بهترین مانیتور گیمینگ ایسوس هستید، چند ماینتور حرفه ای گیمینگ پیدا خواهید کرد، مانند ASUS ROG Swift PG179QM  این یک مانیتور چشمگیر با رزولوشن 1440p و فرکانس 240 هرتز است، بنابراین شما هم تصاویر واضح و هم فرکانس بالا را دریافت می کنید که اگر کارت گرافیک رده بالایی داشته باشید؛ عالی است.

مانیتور های گران قیمت دیگری از ایسوس وجود دارد که اگر برایتان مهم نیست بیشتر هزینه کنید میتونید ASUS ROG Swift OLED PG42UQ تهیه کنید که به لطف پنل OLED و وضوح 4k کیفیت تصویر بهتری نسبت به PG279QM ارائه میکند، اما در HDR مشکلاتی وجود دارد اگر بخواهید آن را روی میز خود بگذارید صفحه 42 اینچی آن نیز ممکن است خیلی بزرگ باشد، بنابراین PG279QM انتخاب بهتری برای اکثر گیمرها است.

مانیتور گیمینگ سامسونگ

سامسونگ از آن دسته از کمپانی هایی است که  کیفیت بالایی از محصولات را همیشه در اختیار طرفدارن خود قرار میدهد و همواره در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است. SAMSUNG ODYSSEY G7 32 اینچی در رده خودش بهترین است. یکی از صفحه نمایش های 1000R است به این معنی که از انواع مانیتورخمیده گیمینگ است که میتوانید با اطمینان خاطر آن را انتخاب کنید. اگه از طرفداران پرو پاقرص  مانیتور های منحنی هستید، این مانیتور گیمینگ سامسونگ به طور قطع بهترین انتخاب است.

نکته ای باعث جذب ما به این مانیتور 32 اینچی میشود، 1000R منحنی است که چه در حال کار یا چه در حال بازی باشیم برای ما لذت بخش خواهد بود. با این انحنا، ما می‌توانیم برنامه‌های متنوع را بدون هیچ گونه تحریف تصویر مشاهده کنیم، و هنگام بازی دید ما کشش بیشتری نسبت به صفحه نمایش دارد. ساختار 32 اینچی  با عرض16:9 همراه با وضوح 1440p  باعث میشود که تجربه لذت بخشی را داشته باشیم.

مانیتور گیمینگ الجی

ال‌جی بیشتر برای لوازم خانگی و تلویزیون‌های OLED شناخته می‌شود، اما برخی از بهترین مانیتورهای گیمینگ را در حال حاضر تولید می‌کند. ما از نزدیک به مجموعه مانیتورهای فعلی این شرکت نگاه کردیم و یک گزینه خوب در اندازه ، شکل ها و قیمت  مناسب پیدا کردیم. مانیتورهای فوق عریض برای راحتی شما و نمایشگرهای UltraFine سطح بالا وجود دارند که بهترین دقت رنگ، وضوح و جزئیات را برای ویرایش عکس ها و فیلم ها دارند.

از آنجایی که ال‌جی مانیتورهای بازی بسیاری را با عملکرد عالی می‌سازد، بهترین مانیتور ال‌جی که ما آزمایش کرده‌ایم، LG 45GR95QE-B است. این یک مانیتور گیمینگ فوق عریض با صفحه نمایش عظیم 45 اینچی است که برای یک تجربه بازی همه جانبه ایده آل است زیرا می توانید تعداد بیشتری از بازی خود را همزمان مشاهده کنید. انحنای 800R دارد که ممکن است کمی طول بکشد تا به آن عادت کنید، اما لبه‌های صفحه را نیز در میدان دید شما قرار می‌دهد. کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند زیرا دارای یک پنل OLED با سطوح سیاه کامل است.

راهنمای خرید مانیتور گیمینگ

گیمرهای حرفه ای علاوه بر خرید کارت گرافیک مناسب بازی، با توجه به قیمت مانیتور گیمینگ بخشی از بودجه خود را به خرید مانیتور اختصاص می‎‌دهند. با توجه به اینکه مانیتور یکی از دستگاه های مهم سیستم کامپیوتری محسوب میشود که باید در هنگام خرید به جزئیات و نکات مهمی دقت کرد، برای مثال یک مانتیورگیمینگ خوب نباید به چشمان شما آسیب بزند تا شما بتوانید ساعت ها به آن نگاه کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

خرید مانیتور گیمینگ

و در آخر علاوه بر تمام موارد بالا شما میتوانید برای خرید مانیتور گیمینگ ارزان و یا خرید مانیتور گیمینگ خمیده به سایت پی سی ابزار مراجعه کنید و تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *