مقالات

معرفی انواع ویندوز 10

ویندوز 10

معرفی انواع ویندوز 10 و تفاوت انواع ویندوز 10

ما ویندوز 10 را طراحی کردیم تا تجربه محاسبات شخصی تری را در طیف وسیعی از دستگاه ها ارائه دهیم.

تجربه ای بهینه شده برای هر نوع دستگاه، اما برای همه آشنا. ویندوز 10 طیف وسیعی از دستگاه ها را تأمین می کند – از رایانه های شخصی، تبلت، تلفن، Xbox One  Microsoft HoloLens و Surface Hub.

همچنین به دنیای اطراف ما، هسته اصلی دستگاه های تشکیل دهنده اینترنت اشیا، ، از آسانسور گرفته تا دستگاه های خودپرداز گرفته تا مانیتورهای ضربان قلب گرفته تا پوشیدنی، نیرو می بخشد. مهم نیست که مشتریان ما از کدام دستگاه ویندوز 10 استفاده می کنند، این تجربه احساس راحتی می کند و یک فروشگاه Windows جهانی واحد وجود دارد که می توانند برنامه های جهانی Windows را پیدا کنند، امتحان کنند و بخرند.

معرفی نسخه های ویندوز 10

مانند گذشته، ما نسخه های مختلف ویندوز را ارائه می دهیم که برای خانواده های مختلف دستگاه ها و موارد استفاده مناسب طراحی شده است. این نسخه های مختلف نیازهای خاص مشتریان مختلف ما را شامل می شود، از مصرف کنندگان گرفته تا مشاغل کوچک تا بزرگترین شرکت ها.

انواع ویندوز 10

Windows 10 Home

نسخه دسکتاپ متمرکز بر مصرف کننده است. این یک تجربه آشنا و شخصی را برای رایانه های شخصی، تبلت ها و آل این وان فراهم می کند. Windows 10 Home به مردم در انجام کارهای بزرگ و کوچک کمک خواهد کرد. با استفاده از آن، به لطف لیست طولانی از نوآوری های جدید، آنها بهره وری بیشتری خواهند داشت و لذت بیشتری خواهند برد: Cortana، شخصی ترین دستیار دیجیتال جهان ؛ مرورگر وب جدید Microsoft Edge ؛ حالت قرص پیوسته برای دستگاه های قابل لمس ؛ Windows Hello شناسایی چهره، عنبیه و ورود به سیستم اثر انگشت؛ و درست خارج از جعبه، طیف گسترده ای از برنامه های جهانی Windows مانند عکس، نقشه، نامه، تقویم، موسیقی و ویدئو .

ما همچنین تجربه بازی Xbox را به ویندوز 10 آورده ایم، به بازی ها و گیمرها امکان دسترسی به انجمن بازی های Xbox Live را می دهیم، امکان ضبط و به اشتراک گذاری گیم پلی را فراهم می کنیم و به دارندگان Xbox One این امکان را می دهد که بازی های Xbox One خود را از هر رایانه شخصی در انواع ویندوز 10 بازی کنند.

ویندوز 10 موبایل

برای ارائه بهترین تجربه کاربر در دستگاه های کوچکتر، موبایل، لمسی محور مانند تلفن های هوشمند و تبلت های کوچک طراحی شده است. این برنامه، همان برنامه های جدید ویندوز جهانی را که در Windows 10 Home گنجانده شده است، و همچنین نسخه جدید Office بهینه سازی شده لمس می کند.

ویندوز 10 موبایل برای مشتریانی که از دستگاههای شخصی خود در محل کار استفاده می کنند، بهره وری، امنیت و قابلیت های مدیریتی بسیار خوبی را ارائه می دهد. علاوه بر این، ویندوز 10 موبایل به برخی از دستگاه های جدید امکان استفاده از Continuum برای تلفن را می دهد، بنابراین افراد می توانند از تلفن خود مانند رایانه هنگام اتصال به صفحه بزرگتر استفاده کنند.

Windows 10 Pro یک نسخه دسک تاپ برای رایانه های شخصی ، رایانه های لوحی و 2 در 1 است.

با بهره گیری از هر دو ویژگی آشنا و ابتکاری ویندوز 10 هوم، از ویژگی های اضافی بسیاری برای رفع نیازهای متنوع مشاغل کوچک برخوردار است. ویندوز 10 پرو به شما کمک می کند تا به طور موثر و کارآمد دستگاه ها و برنامه های خود را مدیریت کنید، از داده های حساس تجاری آنها محافظت کنید، از سناریوهای بهره وری از راه دور و تلفن همراه پشتیبانی کنید و از فناوری های ابری استفاده کنید.

دستگاه های Windows 10 Pro یک انتخاب عالی برای سازمان هایی است که از برنامه های Choose Your Own Device (CYOD) و مشتریان مشتری پشتیبانی می کنند.

ویندوز 10 پرو همچنین به مشتریان امکان می دهد تا از Windows Update for Business جدید استفاده کنند که این امر باعث کاهش هزینه های مدیریتی، کنترل استقرار به روزرسانی، دسترسی سریعتر به به روزرسانی های امنیتی و دسترسی مداوم به آخرین نوآوری های مایکروسافت می شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *